ירידה חדה במחירי הטיסות לתאילנד

בקרוב כרטיסי הטיסה לאחת המדינות האהובות על התייר הישראלי יוזלו, ויש כמה אפשרויות להגיע אל היעד הנחשק • חברות התעופה אייר אינדיה, אל על ואמירייטס מציעות טיסות שונות, אך עם איזו חברה הכי משתלם לטוס? • כל הפרטים

תאילנד. צילום: Getty Images

אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב התייר הישראלי הוא תאילנד. המדינה שידועה בחופים המרהיבים שלה, האוכל המעולה, היחס האוהד לישראל והמחירים הנוחים, גורמת לישראלים רבים לנפוש בה וכעת, ישנה גם ירידת מחירים בטיסות לתאילנד.

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה שעדיין לא חזרה לישראל מאז המתקפה האיראנית באמצע אפריל, הודיעה כי תחזור לישראל ב-16 במאי. מבדיקה שערכנו עולה כי אייר אינדיה מציעה טיסות לבנגקוק עם עצירה בדלהי במחירים שמתחילים מ-575 דולרים לאדם, לטיסות הלוך וחזור. אייר אינדיה מפעילה את הטיסות במסלול המקוצר, מה שאומר שלמרות עצירות של קצת יותר מארבע שעות בדלהי, כל המסלול יימשך בין 14 ל-15 שעות לכל כיוון.

טיסת אייר אינדיה (ארכיון), צילום: אלטאייר ויקיפדיה

כרטיסים בטווח המחירים המדובר קיימים במגוון תאריכים בחודשים מאי ויוני. חשוב לציין כי לא מדובר בשיא העונה בתאילנד, אך למרות זאת מזג האוויר אמור להיות חם, לצד גשמים אפשריים שמאפיינים את התקופה הנוכחית במדינה.

אייר אינדיה היא לא היחידה שמציעה כרטיסים במחירים נוחים בחודשים מאי ויוני. אל על מציעה טיסות ישירות במהלך חודש יוני במחירים שמתחילים מ-713 דולרים. מדובר במחיר נמוך בעשרות אחוזים ממחירי הכרטיסים בשיא העונה וגם כאן, מדובר במגוון רחב יחסית של תאריכים בטווח המחירים הזה.

מטוס אל על (ארכיון), צילום: קוקו

חברה נוספת שמציעה כרטיסים בטווח מחירים יקר במעט מזה של אל על היא חברת אמירייטס המבוססת בדובאי, שאת טיסותיה מישראל לדובאי מפעילה באמצעות חברת הבת פליי דובאי ומדובאי לבנגקוק עם אמירייטס. טווח המחירים נע סביב 750 דולרים לאדם עם עצירה קצרה בדובאי, כאשר משך המסלול יהיה כ-13 שעות לכל כיוון, ארוך במעט מזה של אל על.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר