שמלה מבינה מלאכותית: הזמרת שהצליחה לעבוד על כל העולם

קייטי פרי העלתה לרשתות החברתיות פוסט, בו היא משתפת את הלוק שבחרה ללבוש לערב המט גאלה • התיעוד הפך לוויראלי, אך מדובר בעבודת AI שכולה דיפ פייק - הזמרת כלל לא נכחה בטקס

קייטי פרי. צילום: רויטרס

במידה שנשמטה לכם הלסת מהשמלה המטורפת של קייטי פרי על השטיח האדום אתמול (שלישי) במט גאלה, אתם מוזמנים לאסוף אותה בכניסה יחד עם דרישה לפיצוי על הונאה כי זה מעולם לא קרה.

פרי, ידועה בהופעות יוצאות דופן על השטיח האדום בכלל ועל זה של המט גאלה בפרט בכל פעם שהיא פוקדת אותו, אלא שהשנה פרי לא לקחה כלל חלק באירוע. התיעוד שלה שנפוץ ברשת והפך לוויראלי, הוא למעשה עבודת AI שכל כולה דיפ פייק.

בתמונה אחת שהופצה ברשת X וצברה יותר מ-13 מיליון צפיות ו-300 אלף לייקים (והגיעה עם גילוי הנאות כי מדובר בתמונה שנוצרה תוך שימוש ב-AI), פרי מתועדת כאשר היא צועדת על השטיח בשמלה גרנדיוזית עתירת פרחים, אך השטיח בתמונה, כך ציינו גולשים חדי עין, בגווני אדום ובז' בעוד השטיח בטקס האמיתי היה בגווני ירוק ולבן.

בתמונה נוספת, פרי נראית לבושה במחוך חובק קימורים עם מפתח. שתיהן כאמור מרשימות ומתאימות לסגנון של פרי, אך מעולם לא קרו מחוץ למסך המחשב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by KATY PERRY (@katyperry)

פרי עצמה שיתפה את התמונות המזויפות באינסטגרם שלה הבוקר (שלישי) כשהיא דואגת להבהיר לעוקבים בכיתוב כי לא יכלה להגיע לגאלה בשל אילוצי עבודה.

למרות זאת, אפילו אימה של הזמרת, מרי, נפלה בפח ופרגנה לבתה על הלוק בהודעה שפרי שיתפה עם 207 מיליון עוקביה. "אמא, ה-AI הצליח לעבוד גם עלייך. זהירות", סיכמה פרי בהומור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר