למרות ביקורו בבריטניה: למה הנסיך הארי לא ייפגש עם המלך צ'ארלס?

לראשונה מאז חודש פברואר, הנסיך הגיע לממלכה כדי להשתתף במספר פעילויות – אך בשל "לוח הזמנים העמוס" של אביו, השניים לא ייפגשו • האם הוא ייפגש עם אחיו, הנסיך וויליאם? כל הפרטים

הנסיך הארי, היום. צילום: Getty Images

למרות שהנסיך הארי הגיע היום (שלישי) לבריטניה לביקור בן שבוע, הוא לא יספיק להיפגש עם אביו, זאת בשל "לוח הזמנים  העמוס" של המלך צ'ארלס. הארי לא צפוי להיפגש גם עם אחיו, הנסיך וויליאם. זהו ביקורו השני במדינה מאז שצ'ארלס אובחן עם סרטן בחודש פברואר האחרון – והראשון מאז קייט מידלטון חשפה כי גם היא חלתה בסרטן.

הארי הגיע לממלכה לבדו, בלי אשתו מייגן מרקל וילדיו, כדי להנחות את הטקס לציון עשור למשחקי האינוויקטוס הראשונים, שיתקיים מחר, ובפעילויות שונות אחרות. לאחר מכן, הוא צפוי לטוס לביקור בניגריה, שאליו תצטרף מרקל, שתטוס למדינה מביתם שבקליפורניה.

המלך צ'ארלס (ארכיון), צילום: איי.אף.פי.


בתגובה לשאלות הרבות שהתקבלו אצל הצוות של הנסיך בנוגע לסיכוי של פגישה בין האב והבן, הדובר שלו הגיב: "בצער רב, המפגש לא יתאפשר בשל לוח הזמנים העמוס של הוד מעלתו. כמובן שהדוכס מבין את מחויבותיו של אביו ואת סדר העדיפויות שלו, והוא מקווה לפגוש אותו בקרוב".

יש לציין כי בזמן שהארי ינחה את הטקס המדובר, אביו ישהה בבית קלרנס, ארמון מלכותי המצוי בלונדון, הנמצא במרחק של פחות מ-5 קילומטרים בלבד מהמקום שבו יתקיים הטקס.

בתגובה לכך, ריצ'ארד פאלמר, מומחה לבית המלוכה הבריטי, אמר כי הוא הופתע מכך שהשניים לא ייפגשו, מה שמעיד, לדעתו, על הריחוק הגדול שנוצר ביניהם. "היו הרבה ספקולציות על אם הם ייפגשו, ולפני הגעתו לבריטניה הייתי מהמר שכן".

הנסיך הארי והמלך צ'ארלס (ארכיון), צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר