בת הזוג של רביב כנר עוקצת את דניאל גרינברג: "בעולם מקביל חבל שאי אפשר לפרגן"

סערת בחירת המוזיקאים שייקחו חלק בטקס הדלקת המשואות לא נרגעת • לאחר שבת זוגו של איל גולן הלינה על כך שהוא לא נמנה עם המוזיקאים שנבחרו, מגיעה כעת תגובתה של מיה, בת זוגו של הזמר והיוצר

דניאל גרינברג. צילום: ישראל היום

סערת משיאי המשואות ממשיכה להכות גלים ולא עוצרת: לאחר תלונות שנשמעו בקרב רבים על רקע הבחירה במוזיקאים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל להדליק יחד משואה בערב יום העצמאות הקרוב והמחאה על הדחיקה לשוליים של זמרים מהזמר המזרחי - מגיעה כעת תגובתה של מיה, בת זוגו של כנר - שמשיבה מלחמה לדניאל גרינברג, אשר כזכור הלינה על כך שאיל גולן לא נבחר להדליק משואה. 

רביב כנר, צילום: שרבן לופו

"ביקום מקביל איל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות. לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזו התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה. תנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים. זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים. גם בפן האישי - זה ביקורים בבתי חולים, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומה בלי הפסקה, נתינה בלי סוף, ומהלב. מה, רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי", כתבה אתמול גרינברג. 

רביב כנר, צילום: רועי ברקוביץ'

היום (שלישי) כותבת מיה, בת זוגו של רביב כנר, את הדברים הבאים ועוקצת את גרינברג: "בעולם מקביל - חבל שאנחנו עדיין לא מצליחים לפרגן. תמיד יהיו ובהחלט יש אנשים שמגיע להם. ב-7 באוקטובר רביב יצא למילואים ונלחם עם הצוות שלו במילואים אחרי צוק איתן. בצפון, בדרום, משמח חיילים וגם ב-24 שעות היחידות שהוא היה חוזר הביתה, היה נוסע בכל הארץ כדי לשיר, לעזור ולתרום מעצמו בכל מה שהוא יכול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר