כוכב "האח הגדול": "הייתי צריך לקבל את האמת לפרצוף כשביטלו לי את הניתוח"

קצת פחות משבועיים אחרי ששיתף את הגולשים בניתוח שהתבטל, פליט הריאליטי ליאל קוצרי משנס מותניים וחותר להגשמת חלומו בכל הכוח • "שיניתי את כל ההרגלים המגונים"

הסלון בבית האח הגדול 2023, באדיבות סטטוס רהיטים וצמר שטיחים יפים. צילום: ליאור גרונדמן

אחרי מפח הנפש שחווה בעקבות ביטול הניתוח הקוסמטי בשל תוצאות לא תקינות של בדיקות שעבר טרם ההליך, נראה שליאל קוצרי עלה בימים אלה על דרך המלך ועורך את כל השינויים הנדרשים ממנו על מנת להגשים את חלומו ולעבור את השינוי. אמש (שני) הוא שיתף את עוקביו באינסטגרם במספר הקילוגרמים המשמעותי שהשיל עד כה, כשזקף את ההישג לשינויים הגדולים באורח חייו.

ליאל קוצרי משתף באומץ (ארכיון)

"פחות שבעה וחצי קילו בשלושה שבועות. אין קיצורי דרך. כנראה שהייתי צריך לקבל לפרצוף את האמת כשביטלו לי את הניתוח. שום דבר לא קורה סתם", כתב קוצרי על רקע תמונה שלו נשקל. בהמשך צילם סלט חסה. "לא אשקר לכם, זה קשה!", הודה. "אבל משתלם!". בסטורי נוסף בנושא תיעד ליאל את עצמו בסביבת מכון הכושר שבו הוא מתאמן ושוב חזר על הקביעה כי אין קיצורי דרך.

הסטורי של קוצרי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

מאוחר יותר, בעקבות הודעה של גולשת סקרנית שביקשה לדעת עוד פרטים על השינוי שהוא עובר, כתב קוצרי: "כרגע אני רק אומר לכם ששיניתי את כל ההרגלים המגונים שהיו לי. לקחת את עצמי בידיים, כמובן שגם בתזונה! מבטיח שכשאגיע למשקל שאני מייחל לו, אשתף איך עשיתי את זה. כל הזמן אמרתי 'השם, בבקשה תעזור לי'. הבנתי שהוא עוזר למי שעוזר לעצמו. לא להתייאש!", חתם.

ליאל קוצרי בצאתו מבית "האח הגדול", צילום: מיכה לבוטון

בשלהי חודש אפריל האחרון, שיתף קוצרי על הניתוח הקוסמטי שעתיד היה לעבור ובוטל בשל תוצאות לא תקינות של בדיקות שערך טרם ההליך. "לא הייתי באינסטגרם יומיים. חשבתי הרבה אם לשתף, אבל החלטתי שכן", אמר קוצרי בסדרת סרטונים שהעלה לסטורי. "בעוד חמישה ימים הייתי אמור לעבור ניתוח שחיכיתי לו מאוד, ניתוח קוסמטי, ולצערי אני לא אעבור אותו. הבדיקות שלי, של טרום הניתוח, יצאו לא כאלה טובות. הכל טוב ברוך השם, לא משהו חריג במיוחד, אבל משהו שמצריך ממני להמתין בשביל לעשות את הניתוח הזה.

ליאל קוצרי, צילום: אור גפן

"אני מאוד מאוכזב. בכיתי המון, התבאסתי מאוד, כל כך הכנתי את עצמי וכבר הייתי בתוך זה. הפסקתי לעשן, הכל היה מאורגן, מי הולך איתי, לא סגרתי שום נופש כי ידעתי שאני צריך במוצ"ש להתחיל את הצום שלי ובראשון להיכנס לניתוח. לקחתי את זה מאוד קשה. אנשים יכולים להגיד 'יאללה ליאל, יש דברים יותר קשים'. נכון, יש דברים הרבה יותר קשים, ואני באמת חושב על זה שהכל מאת השם, אבל עדיין קשה לי והתבאסתי כי זה היה החלום שלי. ונכון, אולי אעשה אותו עוד בעתיד, כשבעזרת השם הכל יסתדר, אבל כרגע זה לא קורה וזה הוריד לי את כל האוויר מהמפרשים ואת כל מצב הרוח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר