אשתו של קובי פרץ: "הוא לא היה רוצה להדליק משואה"

הרעש הגדול סביב בחירת המוזיקאים שישיאו משואה ביום העצמאות הקרוב לא נעלם מאוזניה של ענבל פרץ • היא בחרה להגיב על רצונם של חלק מהגולשים כי בעלה יזכה גם הוא להוקרה

קובי פרץ. צילום: עמי שומן

על רקע סערת הבחירה במוזיקאים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל להדליק יחד משואה בערב יום העצמאות הקרוב והמחאה של רבים על הדחיקה לשוליים של זמרים מהזמר המזרחי, כתבה אמש (שני) ענבל פרץ סטורי תגובה בחשבונה באינסטגרם שבו פרקה את שעל ליבה ושיתפה את הגולשים הנחשפים אחר תכניה כי בעלה הזמר קובי פרץ כלל אינו מעוניין בהוקרה מטעם המדינה, זאת למרות פעילותו הענפה בזמן מלחמת חרבות ברזל, שכללה הופעות תכופות בבסיסי צה"ל בהתנדבות וחלוקת תפילין.

קובי פרץ מניח תפילין באירוע בגימנסיה בהרצליה (ארכיון)

הדברים של פרץ פורסמו כתגובה לטוקבק שנכתב על ידי גולש ברשת החברתית ותיאר את תרומתו של בעלה. "בינינו, מבחינת זמרים, עידן עמדי הכי ראוי והוא סירב. עוד זמר שראוי מאוד: קובי פרץ. זמר מדהים, שמתחילת המלחמה מכתת רגליו בין בסיסים, מופיע לחיילים בהתנדבות מלאה, קונה להם טליתות ותפילין מכיסו הפרטי והכל לקדש שם שמיים ברבים. הכי ראוי בעולם להדליק משואה השנה".

על רקע התגובה המפרגנת, הביעה ענבל את דעתה: "מבטיחה לכם שקובי לא היה רוצה להדליק משואה. כל מה שהוא עשה בכל התקופה הזאת למען החיילים באמת רק השם יודע. היחידים שצריכים באמת להדליק משואה אלה משפחות החטופים והחיילים שנלחמים עבורנו. כל חייל שלקח על עצמו תפילין בזכות קובי - זה משואה בפני עצמה", חתמה.

הסטורי של ענבל פרץ, אינסטגרם,

הדברים של פרץ הגיעו זמן קצר אחרי הסערה שחללו דבריה של דניאל גרינברג שמחתה על כך שבן זוגה איל גולן איננו כלול ברשימת הזמרים שידליקו משואה השנה. "ביקום מקביל איל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות. לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזו התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה. תנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים. זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים. גם בפן האישי - זה ביקורים בבתי חולים, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומה בלי הפסקה, נתינה בלי סוף, ומהלב. מה, רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר